عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 25 / 12 / 1398
بازدید : 9007
نویسنده : برقبانی

برای اکثر ما اتفاق افتاده که در هنگام اتصال به اینترنت حداقل با تعدادی از خطاهای زیر روبرو شده باشیم .خوب با نگاهی اجمالی به لیست زیر شاید راحت تر بتونید مشکلتونو حل کنید.چندخطا های رایج در اتصال به اینترنت

وب سایت توسینسو
  • Error 633
  • Error 619
  • Error 676
  • Error 678
  • Error 680
  • Error 691
  • Error 692
  • Error 718
  • Error 734
  • Error 797
وب سایت توسینسو

و حالا لیست تقریبا کامل خطاها :

  1. 600 . اگر سيستم در حال شماره گيري باشد و دوباره شماره گيري نماييد اين خطا نمايش داده مي شود .
  2. 601 . راه انداز Port بي اعتبار مي باشد .
  3. 602 . Port هم اكنون باز مي باشد براي بسته شدن آن بايد كامپيوتر را مجددا راه اندازي نمود.
  4. 603 . بافر شماره گيري بيش از حد كوچك است .
  5. 604 . اطلاعات نادرستي مشخص شده است .
  6. 605 . نمي تواند اطلاعات Port را تعيين كند .
  7. 606 . Port شناسايي نمي شود .
  8. 607 . ثبت وقايع مربوط به مودم بي اعتبار مي باشد .
  9. 608 . راه انداز مودم نصب نشده است .
  10. 609 . نوع راه انداز مودم شناسايي نشده است .
  11. 610 . بافر ندارد .
  12. 611 . اطلاعات مسير يابي غير قابل دسترس مي باشد .
  13. 612 . مسير درست را نمي تواند پيدا نمايد .
  14. 613 . فشرده سازي بي اعتباري انتخاب شده است .
  15. 614 . سرريزي بافر .
  16. 615 . Port پيدا نشده است .
  17. 616 . يك درخواست ناهمزمان در جريان مي باشد .
  18. 617 .Port يا دستگاه هم اكنون قطع مي باشد .
  19. 618 . Port باز نمي شود. ( وقتي رخ مي دهد كه يك برنامه از Port استفاده كند ).
  20. 619 . Port قطع مي باشد (وقتي رخ مي دهد كه يك برنامه از Port استفاده كند).
  21. 620 . هيچ نقطه پاياني وجود ندارد .
  22. 621 . نمي تواند فايل دفتر راهنماي تلفن را باز نمايد .
  23. 622 . فايل دفتر تلفن را نمي تواند بارگذاري نمايد .
  24. 623 . نمي تواند ورودي دفتر راهنماي تلفن را بيابد .
  25. 624 . نمي توان روي فايل دفتر راهنماي تلفن نوشت .
  26. 625 . اطلاعات بي اساسي در دفتر راهنماي تلفن مشاهده مي شود .
  27. 626 . رشته را نمي تواند بارگذاري كند .
  28. 627 . كليد را نمي تواند بيابد .
  29. 628 . Port قطع شد .
  30. 629 . Port بوسيله دستگاه راه دور قطع مي شود. (درست نبودن راه انداز مودم با برنامه ارتباطي).
  31. 630 . Port به دليل از كارافتادگي سخت افزار قطع مي شود .
  32. 631 . Port توسط كاربر قطع شد .
  33. 632 . اندازه ساختار داده اشتباه مي باشد .
  34. 633 . Port هم اكنون مورد استفاده مي باشد و براي Remote Access Dial-up پيكر بندي نشده است (راه انداز درستي بر روي مودم شناخته نشده است) .
  35. 634 . نمي تواند كامپيوتر شما را روي شبكه راه دور ثبت نمايد .
  36. 635 . خطا مشخص نشده است .
  37. 636 . دستگاه اشتباهي به Port بسته شده است .
  38. 637 . رشته ( string ) نمي تواند تغيير يابد .
  39. 638 . زمان درخواست به پايان رسيده است .
  40. 639 . شبكه ناهمزمان قابل دسترس نيست .
  41. 640 . خطاي NetBIOS رخ داده است .
  42. 641 . سرور نمي تواند منابع NetBIOS مورد نياز براي پشتيباني سرويس گيرنده را بدهد .
  43. 642 . يكي از اسامي NetBIOS شما هم اكنون روي شبكه راه دور ثبت مي گردد ، ( دو كامپيوتر مي خواهند با يك اسم وارد شوند ) .
  44. 643 .Dial-up adaptor در قسمت network ويندوز وجود ندارد .
  45. 644 . شما popus پيغام شبكه را دريافت نخواهيد كرد .
  46. 645 . Authentication داخلي اشكال پيدا كرده است.
  47. 646 . حساب در اين موقع روز امكان log on وجود ندارد .
  48. 647 . حساب قطع مي باشد .
  49. 648 . اعتبار password تمام شده است .
  50. 649 . حساب اجازه Remote Access را ( دستيابي راه دور ) را ندارد . ( به نام و كلمه عبور اجازه dial-up داده نشده است ) .
  51. 650 . سرور Remote Access ( دستيابي راه دور ) پاسخ نمي دهد .
  52. 651 . مودم شما ( يا ساير دستگاههاي اتصال دهنده ) خطايي را گزارش كرده است . ( خطا از طرف مودم بوده است ) .
  53. 652 . پاسخ نا مشخصي از دستگاه دريافت مي گردد .
  54. 653 . Macro (دستورالعمل كلان). ماكرو خواسته شده توسط راه انداز در ليست فايل .INF موجود نمي باشد .
  55. 654 . يك فرمان يا يك پاسخ در قسمت .INF دستگاه به يك ماكرو نامشخص اشاره مي نمايد .
  56. 655 . دستور العمل (پيغام) در قسمت فايل .INF دستگاه مشاهده نمي شود .
  57. 656 . دستورالعمل (ماكرو) (default off) در فايل .INF دستگاه شامل يك دستور العمل نامشخص مي باشد .
  58. 657 . فايل .INF دستگاه نمي تواند باز شود .
  59. 658 . اسم دستگاه در فايل .INF دستگاه يا در فايل .INI رسانه بيش از حد طولاني مي باشد .
  60. 659 . فايل .INI رسانه به نام ناشناخته يك دستگاه اشاره مي نمايد .
  61. 660 . فايل .INI رسانه براي اين فرمان پاسخي را ندارد .
  62. 661 . فايل .INF دستگاه فرمان را از دست داده است .
  63. 662 . تلاش براي قرار دادن يك ماكرو ليست نشده در قسمت فايل .INF صورت نگرفته است.
  64. 663 . فايل .INI رسانه به نوع ناشناخته يك دستگاه اشاره مي نمايد .
  65. 664 . نمي تواند به حافظه اختصاص دهد .
  66. 665 . Port براي Remote Access (دستيابي راه دور) پيكر بندي نشده است.
  67. 666 . مودم شما (ياساير دستگاههاي اتصال دهنده) در حال حاضر كار نمي كنند .
  68. 667 . فايل .INI رسانه را نمي تواند بخواند .
  69. 668 . اتصال از بين رفته است .
  70. 669 . پارامتر به كار برده شده در فايل .INI رسانه بي اعتبار مي باشد .
  71. 670 . نمي تواند نام بخش را از روي فايل .INI رسانه بخواند .
  72. 671 . نمي تواند نوع دستگاه را از روي فايل .INI رسانه بخواند .
  73. 672 . نمي تواند نام دستگاه را از روي فايل .INI رسانه بخواند .
  74. 673 . نمي تواند كاربر را از روي فايل .INI رسانه بخواند .
  75. 674 . نمي تواند بيشترين حد اتصال BPS را از روي فايل .INI رسانه بخواند .
  76. 675 . نمي تواند بيشترين حد BPS حامل را از روي فايل .INI رسانه بخواند .
  77. 676 . خط اشغال مي باشد .
  78. 677 . شخص به جاي مودم پاسخ مي دهد .
  79. 678 . پاسخي وجود ندارد .
  80. 679 . نمي تواند عامل را پيدا نمايد .
  81. 680 . خط تلفن وصل نيست .
  82. 681 . يك خطاي كلي توسط دستگاه گزارش مي شود .
  83. 682 . Writing section name دچار مشكل مي باشد .
  84. 683 . Writing device type با مشكل روبرو شده است .
  85. 684writing device name .684 با مشكل روبرو مي باشد .
  86. 685 . Writing maxconnectbps مشكل دارد .
  87. 686 . Writing maxcarrierBPS دچار مشكل مي باشد .
  88. 687 . Writing usage با مشكل مواجه است .
  89. 688 . Writing default off دچار مشكل مي باشد .
  90. 689 . Reading default off با مشكل مواجه است .
  91. 690 . فايل INI خالي ست .
  92. 691 . دسترسي صورت نمي پذيرد زيرا نام و كلمه عبور روي دامين بي اعتبار مي باشد
  93. 692 . سخت افزار در درگاه يا دستگاه متصل شده از كار افتاده است .
  94. 693 . Binary macro با مشكل مواجه مي باشد .
  95. 694 . خطاي DCB يافت نشد .
  96. 695 . ماشين هاي گفتگو آماده نيستند .
  97. 696 . راه اندازي ماشين هاي گفتگو با مشكل روبرو مي باشد .
  98. 697 . Partial response looping با مشكل روبرو مي باشد .
  99. 698 . پاسخ نام كليدي در فايل INF . دستگاه ، در فرمت مورد نظر نمي باشد .
  100. 699 . پاسخ دستگاه باعث سر ريزي بافر شده است .

..........................................................................................................................

  • ۷۰۰ . فرمان متصل به فایل INF . دستگاه بیش از حد طولانی می‌باشد .
  • ۷۰۱ . دستگاه به یک میزان BPS پشتیبانی نشده توسط گرداننده com تغییر می‌یابد .
  • ۷۰۲ . پاسخ دستگاه دریافت می‌گردد زمانی که هیچکس انتظار ندارد .
  • ۷۰۳ . در فعالیت کنونی مشکلی ایجاد شده‌است .
  • ۷۰۴ . شماره اشتباه callback .
  • ۷۰۵ . مشکل invalid auth state .
  • ۷۰۶ . Invalid auth state دچار مشکل می‌باشد .
  • ۷۰۷ . علامت خطایاب . x. ۲۵
  • ۷۰۸ . اعتبار حساب تمام شده‌است .
  • ۷۰۹ . تغییر پسورد روی دامین با مشکل روبرو می‌باشد .
  • ۷۱۰ . در زمان ارتباط با مودم شما خطاهای سری یش از حد اشباع شده مشاهده می‌گردد.
  • ۷۱۱ . Rasman initialization صورت نمی‌گیرد گزارش عملکرد را چک کنید
  • ۷۱۲ . درگاه Biplex در حال اجرا می‌باشد . چند ثانیه منتظر شوید و مجددا شماره بگیرید .
  • ۷۱۳ . مسیرهای ISDN فعال در خط اصلی قطع می‌باشد .
  • ۷۱۴ . کانال‌های ISDN کافی برای ایجاد تماس تلفنی در دسترس نمی‌باشند .
  • ۷۱۵ . به دلیل کیفیت ضعیف خط تلفن خطاهای فراوانی رخ می‌دهد .
  • ۷۱۶ . پیکر بندی remote access IP غیر قابل استفاده می‌باشد .
  • ۷۱۷ . آدرسهای IP در static pool remote access IP وجود ندارد .
  • ۷۱۸ . مهلت بر قراری تماس PPP پایان پذیرفته‌است .
  • ۷۱۹ . PPP توسط دستگاه راه دور پایان می‌یابد .
  • ۷۲۰ . پروتکل‌های کنترلppp پیکر بندی نشده‌اند .
  • ۷۲۱ . همتای PPP پاسخ نمی‌دهد .
  • ۷۲۲ . بسته PPPبی اعتبار می‌باشد .
  • ۷۲۳ . شماره تلفن از جمله پیشوند و پسوند بیش از حد طولا نی می‌باشد .
  • ۷۲۴ . پروتکل IPXنمی تواند بر روی درگاه dial –out نماید زیرا کامپیوتر یک مسیر گردان IPX می‌باشد .
  • ۷۲۵ . IPX نمی‌تواند روی port (درگاه) dial – in شود زیرا مسیر گردان IPX نصب نشده‌است .
  • ۷۲۶ . پروتکل IPX نمی‌تواند برای dial – out، روی بیش از یک درگاه در یک زمان استفاده شود .
  • ۷۲۷ . نمی‌توان به فایل TCPCFG . DLL دست یافت .
  • ۷۲۸ . نمی‌تواند آداپتور IP متصل به remote access را پیدا کند .
  • ۷۲۹ . SLIP استفاده نمی‌شود مگر اینکه پروتکل IP نصب شود .
  • ۷۳۰ . ثبت کامپیوتر کامل نمی‌باشد .
  • ۷۳۱ . پروتکل پیکر بندی نمی‌شود .
  • ۷۳۲ . توافق بین PPP صورت نگرفته‌است .
  • ۷۳۳ . پروتکل کنترل PPP برای پروتکل این شبکه، در سرور موجود نمی‌باشد .
  • ۷۳۴ . پروتکل کنترل لینک PPP خاتمه یافته‌است .
  • ۷۳۵ . آدرس مورد نیاز توسط سرور رد می‌شود .
  • ۷۳۶ . کامپیوتر راه دور پروتکل کنترل را متوقف می‌نماید .
  • ۷۳۷ . نقطه برگشت ( LOOPBACK DETECTED ) شناسایی شد .
  • ۷۳۸ . سرور آدرس را مشخص نمی‌کند .
  • ۷۳۹ . سرور راه دور نمی‌تواند از پسورد ENCRYPTED ویندوز NT استفاده نماید.
  • ۷۴۰ . دستگاه‌های TAPI که برای remote access پیکر بندی می‌گردند به طور صحیح نصب و آماده نشده‌اند .
  • ۷۴۱ . کامپیوتر محلی از encryption پشتیبانی نمی‌نماید .
  • ۷۴۲ . سرور راه دور از encryption پشتیبانی نمی‌نماید .
  • ۷۴۳ . سرور راه دور به encryption نیاز دارد .
  • ۷۴۴ . نمی‌تواند شماره شبکه IPX را استفاده نماید که توسط سرور راه دور در نظر گرفته شده‌است گزارش وقایع را باز بینی نمایید .
  • ۷۴۵ . یک فایل مهم و ضروری آسیب دیده‌است . Dial – up networking را مجددا نصب نمایید .
  • ۷۵۱ . شماره callback شامل یک کاراکتر بی اعتبار می‌باشد . کاراکترهای زیر فقط مجاز دانسته می‌شوند : Space, T, P, W, (,), - , @. ۰تا۹ .
  • ۷۵۲ . در زمان پر دازش script یک خطای نحوی صورت می‌گیرد .
  • ۷۵۳ . اتصال نمی‌تواند قطع شود زیرا توسط مسیر گردان چند پروتکلی ایجاد شده‌است .
  • ۷۵۴ . سیستم قادر به یافتن bundle چند انصالی نمی‌باشد .
  • ۷۵۵ . سیستم قادر به اجرای شماره گیری خودکار نمی‌باشد زیرا این ورودی یک شماره گیر عادی را دارد .
  • ۷۵۶ . این اتصال هم اکنون در شماره گیری می‌باشد .
  • ۷۵۷ . خدمات دستیابی راه دور خود به خود آغاز نمی‌شوند اطلا عات بیشتری در گزارش وقایع در اختیار شما قرار می‌گیرد .
  • ۷۵۸ . اشتراک اتصال اینترنت هم اکنون روی این اتصال میسر می‌گردد .
  • ۷۶۰ . در زمان فراهم آوری امکانات مسیر یابی، این خطا رخ می‌دهد .
  • ۷۶۱ . در زمان فراهم شدن اشتراک اتصال اینترنت برای این اتصال این خطا ایجاد می‌گردد.
  • ۷۶۳ . اشتراک اتصال اینترنت فعال نمی‌باشد . دو اتصال LAN و یا بیشتر به علاوه اتصالی که با این LANها مشترک شده‌است وجود دارد .
  • ۷۶۴ . دستگاه کارت خوان smartcard نصب نیست .
  • ۷۶۵ . اشتراک اتصال اینترنت میسر نمی‌باشد . اتصال LAN با آدرس IP در حال حاضر پیکر بندی می‌شود که برای آدرس گذاری اتوماتیک IP مورد نیاز می‌باشد .
  • ۷۶۶ . سیستم نمی‌تواند هیچ گواهی ای را بیابد .
  • ۷۶۷ . اشتراک اتصال اینترنت میسر نمی‌گردد اتصال LAN بر روی شبکه شخصی انتخاب می‌گردد که بیش از یک آدرس IP را پیکر بندی کرده‌است . اتصال LANرا با یک آدرسIP مجزا، مجددا پیکر بندی نمایید قبل از اینکه اشتراک اتصال اینترنت صورت گیرد .
  • ۷۶۸ . به دلیل رمز دار نکردن داده‌ها اتصال صورت نمی‌پذیرد .
  • ۷۶۹ . مقصد مشخصی قابل دست یابی نمی‌باشد .
  • ۷۷۰ . دستگاه راه دور تلا ش برای ایجاد اتصال را نمی‌پذیرد .
  • ۷۷۱ . اقدامات اتصال صورت نمی‌گیرد زیرا شبکه اشغال می‌باشد .
  • ۷۷۲ . سخت‌افزار شبکه کامپیوتر راه دور با نوع تلفن مورد نیاز سازگاری ندارد .
  • ۷۷۳ . امکان ایجاد اتصال موثر نمی‌باشد زیرا شماره مقصد تغییر کرده‌است .
  • ۷۷۴ . به دلیل از کار افتارگی موقت، اتصال صورت نمی‌گیرد .
  • ۷۷۵ . مکالمه تلفنی توسط کامپیوتر راه دور متوقف شد .
  • ۷۷۶ .مکالمه تلفنی نمی‌تواند وصل گردد زیرا مقصد خواسته‌است که ویژگی را حفظ نماید .
  • ۷۷۷ . اتصال صورت نمی‌گیرد زیرا مودم ( یا سایر وسایل ارتباط دهنده ) روی کامپیوتر راه دور دچار مشکل می‌باشند .
  • ۷۷۸ . تایید هویت سرور غیر ممکن می‌باشد .
  • ۷۷۹ . برای بر قراری dial – out این اتصال باید از smartcard استفاده نمایید .
  • ۷۸۰ . عمل انجام شده برای این اتصال بی اعتبار می‌باشد .
  • ۷۸۱ . تلاش برای رمز گذاری (encryption) صورت نمی‌گیرد زیرا گواهی معتبری یافت نمی‌گردد .
  • ۷۸۲ . ترجمه آدرس شبکه (NAT) در حال حاضر به عنوان یک پروتکل مسیر یابی نصب می‌گردد و باید قبل از اینکه اشتراک اتصال اینترنت فراهم گردد حذف شود .
  • ۷۸۳ . اشتراک اتصال اینترنت میسر نمی‌باشد . اتصال LAN که به عنوان شبکه شخصی انتخاب می‌گردد یا فراهم نمی‌شود و یا از شبکه قطع می‌باشد . لطفا قبل از فراهم شدن اشتراک اتصال اینترنت از اتصال آداپتور LAN مطمئن شوید .
  • ۷۸۴ . در حالی که این اتصال را در زمان log on استفاده می‌کنید شما نمی‌توانید شماره بگیرید زیرا این اتصال برای استفاده از نام کاربری پیکر بندی شده‌است که متفاوت از نام کاربر روی smartcard می‌باشد . چنانچه بخواهید آنرا در زمان log on استفاده نمایید باید برای استفاده از (username) روی کارت smart آنرا پیکربندی کنید .
  • ۷۸۵ . در صورت استفاده از این اتصال در زمان log on شما نمی‌توانید شماره گیری نمایید زیرا برای استفاده از یک smartcard پیکر بندی نشده‌است . چنانچه بخواهید آنرا در زمان log on به کار ببرید باید امکانات این اتصال را تصحیح و آماده نمایید به طوری که smartcard استفاده نماید .
  • ۷۸۶ . مبادرت به اتصال L۲TP صورت نمی‌پذیرد زیرا هیچ گواهینامه معتبری برای تصدیق (authentication) امنیت روی کامپیوتر شما وجود ندارد .
  • ۷۸۷ . اتصال L۲TP غیر ممکن است زیرا لایه امنیتی نمی‌تواند کامپیوتر راه دور را authentication نماید .
  • ۷۸۸ . تلاش برای ایجاد اتصال L۲TP بی نتیجه می‌باشد زیرا لایه امنیتی نمی‌تواند پارامترهای سازگار با کامپیوتر راه دور را فراهم نماید .
  • ۷۸۹ . تلاش برای اتصال L۲TP فراهم نمی‌گردد زیرا لایه امنیتی با یک خطای پردازشی در طول سازگاری با کامپیوتر راه دور مواجه‌است .
  • ۷۹۰ . تلاش برای اتصال L۲TP صورت نمی‌گیرد زیرا تایید گواهینامه بر روی کامپیوتر راه دور میسر نمی‌باشد .
  • ۷۹۱ . اتصال L۲TP میسر نمی‌باشد زیرا خط مشی امنیتی (security policy) برای اتصال یافت نمی‌شود .
  • ۷۹۲ . اتصال L۲TP صورت نمی‌گیرد زیرا زمان توافق امنیتی به پایان رسیده‌است .
  • ۷۹۳ . اتصال L۲TP میسر نمی‌گردد زیرا این خطا رخ می‌دهد در حالی که در مورد امنیت به توافق می‌رسند .
  • ۷۹۴ . ویژگی RADIUS ا ین کاربر PPP نمی‌باشد .
  • ۷۹۵ . ویژگی RADIUS نوع تونلی برای این کاربر، نادرست می‌باشد .
  • ۷۹۶ . ویژگی RADIUS نوع خدمات برای این کار نه قالب بندی می‌شود و نه callback قالب بندی می‌شود .
  • ۷۹۷ . مودم پیدا نشد .
  • ۷۹۸ . گواهینامه‌ای شناسایی نمی‌شود که بتواند پروتکل قابل ارائه استفاده شود .
  • ۷۹۹ . اشتراک اتصال اینترنت میسر نمی‌گردد زیرا دو IP شبیه به هم در شبکه وجود دارد . ICها به میزبانی نیازمند می‌باشند که برای استفاده از ۱۹۲ ، ۱۶۸ ، ۰ ، ۱ پیکر بندی شده‌است . مطمئن شوید که هیچ سرویس گیرنده دیگری برای استفاده از ۱۹۲ ، ۱۶۸ ، ۰ ، ۱ پیکر بندی نشده‌است .
  • ۸۰۰ . قادر به ایجاد اتصال VPN نمی‌باشد . سرویس دهنده VPN در دسترس نمی‌باشد و یا ممکن است پارامترهای امنیتی برای اتصال به درستی پیکربندی نشده باشند .
  • 900. کاربری با Username مورد نظردر IBSng وجود ندارد.
  • 901 . کاربر توسط مدیر سيستم lockشده است و مجوز ورود ندارد.
  • 902 . برای کاربر قانون شارژ تعریف نشده است.
  • 903 . شرایط وصل شدن کاربر با شرایطیکه در قانون شارژ برای آن تعریف شده، یکسان نيست.
  • 904 . کاربر به علت سررسيد تاریخAbsolute Expiration مجوز ورود ندارد.
  • 905 . کاربر به علت سررسيد تاریخRelative Expiration مجوز ورود ندارد.
  • 906 . اعتبار کاربر به پایان رسيده است.
  • 907 . رمز عبور اشتباه وارد شده است.
  • 908 . اتصالات همزمان کاربر، بيشتر ازتعداد مجاز می باشد.(رخ دادن این خطا امکان دارد به خاطر وجوداشکال در Ras نيز باشد)
  • 909 . رخ دادن اشکال پيش بينی نشده
  • 910 . کاربر از این Mac آدرس اجازه اتصال ندارد.
  • 911 . کاربر از این Ip آدرس اجازه اتصال ندارد.
  • 912 . کاربر نمی تواند همزمان از ٢ سرویس اینترنت و Voip استفاده کند.
  • 913 . کاربر از این Caller ID اجازه اتصال ندارد.
  • 914 . ميزان استفاده زمانی کاربر در این دوره به پایان رسيده است(Monthly/Daily Time Periodic(Accounting
  • 915 . ميزان استفاده حجمی کاربر در این دوره به پایان رسيده است(Monthly/Daily Time Periodic(Accounting
  • 916 . سرویس IBSng در حال متوقف شدن است و به کاربران اجازه اتصال نمی دهد
  • 917 . مدیر سيستم به کاربران اجازه ورودنمی دهد

نویسنده : احمد نظری

منبع : انجمن تخصصی فناوری اطلاعات ایران



تماس با امداد رایانه فقط از طریق از طریق تلفن ثابت قابل انجام می باشد. شماره تماس 9095110511

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


9095110511 تماس با امداد رایانه مشهد فقط از طریق تلفن ثابت امکان پذیر می باشد. امداد رایانه مشهد که در خراسان رضوی شهر مشهد از دی ماه سال 1396 آغاز به کار نموده است، یک مرکز رفع مشکلات کامپیوتری، موبایل، تبلت و لپتاپ است که شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی (فعلا فقط با تلفن ثابت) با شماره 9095110511 مشکلات کامپیوتری خود را با ما درمیان بگذارید. همکاران ما در این مرکز بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته جهت رفع مشکلات شما در زمینه کامپیوتر، موبایل، تبلت و لپتاپ آماده شنیدن مشکل شما و رفع آن در سریع ترین زمان ممکن می باشند. عزیزانی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی دارند جهت تماس با کارشناسان مرکز امداد رایانه مشهد از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید. 9095110511 هموطنان گرامی که در استانهای دیگر سکونت دارند یا هم استانی های عزیز خراسان رضوی در صورتی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی ندارند می توانند با شماره های زیر درتماس باشند. 09154764539 09159707245

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 

امداد رایانه

و آدرس 

beruzpc.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینک تان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1320
بازدید دیروز : 865
بازدید هفته : 2403
بازدید ماه : 17857
بازدید کل : 1804531
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com